Excursió

Etapa 2 - La Matagalls-Montserrat a poc a poc

Collformic - Pla de la Calma - Tagamanent - Aiguafreda

26 octubre 2025, diumenge
Dificultat
Mitjana
Transport
Autocar

El diumenge 26 d'octubre tindrà lloc la segona etapa d'aquest cicle de 8 excursions amb les quals farem el recorregut de la clàssica travessa Matagalls-Montserrat.

Aquesta 2a etapa sortirà de Collformic, al Montseny, i recorrerà el pla de la Calma fins a l'Agustí i Tagamanent, des d'on davallarem a l'Avencó, amb els seus importants pous de glaç, i Aiguafreda, on ens vindrà a buscar l'autocar.

Hores de camí: 5.45 h. Distància: 15,6 km. Desnivell: +250 m - 980 m 

L'objectiu d'aquest projecte "Matagalls-Montserrat a poc a poc" és fer possible gaudir a pler dels atractius naturals, culturals i paisatgístics d'aquesta ruta, que passa per tres importants parcs naturals: Montseny, Sant Llorenç del Munt i Montserrat.

Aquest cicle és també una forma de reivindicar l'excursionisme no competitiu, cultural i interessat per la natura i el país. Per això les etapes no seran simplement una caminada de 10-15 km, sinó que volem donar-hi molt de contingut i atractiu.

Podeu fer la inscripció clicant aquí.

 

Comparteix: